Handelsbetingelser for myTreatment.dk
myTreatment
E-mail: info@mytreatment.dk
Telefonnummer: 3153 0332
CVR nr: 41371951
Introduktion
Med et abonnement hos mytreatment.dk får du en virksomhedsprofil, der gør det muligt for kunder at finde din virksomhed.
På din profil vil det være muligt at præsentere din virksomhed med mange forskellige funktioner. Det er dit ansvar at sørge for, at dine oplysninger er korrekte.
Det er muligt at oprette et ubegrænset antal deals hver måned (med pro abonnement). En deal vil være synlig i 30 dage efter oprettelsen.
Du står selv til ansvar for at lukke dine deals, hvis du ikke har flere tider, manglende produkter eller andet, der gør, at det ikke er muligt at tilbyde den Deal, du har lagt op. Mytreatment.dk står ikke til ansvar for deals eller andre behandlinger.
Deals
- Mytreatment.dk påtager sig intet ansvar om informationen omkring udbyderne eller de Deals, der udbydes.
- Ved at booke eller reservere en Deal indgår kunden en direkte aftale med virksomheden, der udbyder den. Mytreatment.dk er ansvarlig for at formidle aftalen mellem kunden og udbyderen.
Ansvar og profil
- Det er udbyderens ansvar at kontrollere, at deres profiloplysninger er opdaterede og korrekte. Det er altid muligt for udbyderen at rette i sine profiloplysninger.
- Mytreatment.dk har tilladelse til at kontakte udbyderen, hvis nogle oplysninger ikke virker korrekte.
- Mytreatment.dk står til ansvar for, at hjemmesiden fungerer optimalt, og at alle funktionerne er tilgængelige for forbruger og udbyder.
Tekst og billeder på en virksomhedsprofil må ikke indeholde:
- Misvisende information
- Krænkende billeder
- Krænkende sprogbrug
Profiler, der ikke overholder følgende, vil blive slettet og blokeret for fremtidig oprettelse.
Aftalen
- Når en forbruger booker en behandling eller en Deal, er aftalen bindende, hvis den ikke aflyses.
Det er behandlerens pligt at oplyse om deres afbudspolitik.
- Hvis der er blevet betalt for en Deal, er det forbruger og behandler, der indbydes skal stå for tilbagebetalingen.
- Hvis udbyderen er nødsaget til at aflyse en behandling, er det udbyderens ansvar at kontakte kunden.
- Når en forbruger har booket en tid eller Deal, får de automatisk en SMS 24 timer forinden, der bekræfter deres tid.
- Ved booking er det forbrugerens ansvar, at alle kontaktoplysninger er korrekte.
- Udbyderen har ret til at annullere en booking, såfremt forbrugeren bliver kontaktet.
- Mytreatment.dk påtager sig intet ansvar for selve servicen, der udbydes. Det er mellem forbruger og udbyder.
Fortrydelsesret (mytreatment.dk)
- Der er ikke fortrydelsesret på betalingsabonnementer.
Fortrydelsesret af behandling
- Fortryder en forbruger en booking, kan den fortrydes, så længe det overholder udbyderens afbuds- og returneringspolitik.
- Mytreatment.dk påtager sig intet ansvar om fortrydelsesret af en udbyders ydelser.
Binding og opsigelse
- Hos mytreatment.dk er der ingen binding. Du kan opsige dit abonnement, når du vil, og det vil automatisk stoppe efter løbende måned.
- Opsigelse skal ske på mail info@mytreatment.dk inden den 20. i måneden.
Betaling
- Alle beløb, der fremgår på hjemmesiden, er ekskl. moms
- Mytreatment.dk tager imod online-betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online]. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
- Betalingen bliver trukket den samme dato hver måned, som du har oprettet din profil.
- Mytreatment.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er sikker.
- Hvis et abonnement ikke bliver betalt til tiden, bliver der sendt en informationsmail ud. Herefter bliver dit PRO abonnement nedgraderet til et gratis abonnement. Hvis et PRO abonnement ikke bliver betalt og derfor nedgraderes, gives pengene for den betalte periode ikke tilbage.
- Betaling til en udbyder sker mellem forbruger og udbyder. Mytreatment.dk pålægger sig derfor intet ansvar for dette.
Priser
LITE abonnement - GRATIS
PRO abonnement - 99 kr. mdr. ekskl. moms.
PRO 12 måneder - 799 ekskl. moms.
Brug af platformen
- Udbyder og forbruger har ret til at benytte platformen og udskrive uddrag.
- Platformen må ikke misbruges med hacking.
- Billeder på platformen er ejet af Mytreatment.dk eller af licensgivere.
Klager
Lagrede personoplysninger
- Mytreatment.dk gemmer persondataoplysninger. Læs mere i vores persondatapolitik.
Reklamationsret
Hvis du oplever problemer med dit abonnement, bedes du rette henvendelse til info@mytreatment.dk eller på tlf. 3153 0332. Vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til info@mytreatment.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Vi bestræber os på at svare inden for 1-2 hverdage.
Vi håber at du bliver glade for at benytte Mytreatment.dk. Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål eller ønsker til platformen.